Declaración de accesibilidade
A Comisión Nacional do Mercado de Valores comprometeuse a facer accesibles os seus sitios web, de conformidade co Realdecreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público (en adiante, Real Decreto 1112/2018).
A presente declaración de accesibilidade corresponde á aplicación para dispositivos móbiles da CNMV tanto na súa versión para iOS como para Android.
Situación de cumprimento
Esta aplicaciçon é parcialmente conforme con con Real decreto 1112/2018 debido ás excepcións e á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
Contido no accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
Falta de conformidade co Real decreto 1112/2018:
Nesta declaración de accesibilidade non se recollen as barreiras de páxinas externas aínda que formen parte do proceso de navegación.
A aplicación contén imaxes sen alternativa textual.
A estrutura de encabezamentos das páxinas contén algúns saltos na xerarquía.
A visualización da aplicación pode non ser adecuada porque non se modifica a orientación da pantalla.
As cores úsanse para transmitir información sen ofrecer outras alternativas.
O contraste entre elementos textuais e non textuais co fondo tamén pode ser insuficiente para algúns usuarios con discapacidade visual.
O redimensionamiento do texto pode provocar que algúns contidos queden superpostos.
Hai contido ou funcionalidades que se poderían perder se o usuario non navega desprazándose en dúas dimensións.
Algúns elementos non son accesibles a través do teclado.
Os textos dos encabezamentos e etiquetas poden non ser comprensibles por todos os usuarios.
O foco do teclado non sempre é visible.
A aplicación conta con funcións que se realizan pasando o dedo que non teñen opción de facerse cun só clic.
Existen accións que se poden realizar co rato ou outro tipo de punteiro que despois o usuario non pode cancelar nin reverter. [Só na versión para iOS].
Non se ofrecen suxestións para corrixir os erros que o usuario puidese cometer nos formularios. [Só na versión para Android].
Algúns formularios poden carecer de etiquetas e instrucións suficientes. [Só na versión para Android].
O validador automático do Consorcio W3C indica que hai erros no código HTML e nas follas de estilo CSS.
Algúns elementos interactivos non son accesibles para os lectores de pantalla.
As mensaxes de estado non aparecen nun contedor co rol adecuado. [Só na versión para iOS].
Non se cumpren todos os criterios das normas WCAG 2.1.
A aplicación non utiliza os servizos de accesibilidade da plataforma documentados, ou incluso cando se usan non cumpre os requisitos do 11.5.2.5 ao 11.5.2.17.
Carga desproporcionada: non aplica
O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable:
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 30 de setembro de 2022.
O método utilizado para preparar a declaración foi unha autoavaliación con recursos externos levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 12 de setembro de 2023.
Observacións e datos de contacto
As comunicacións, solicitudes, queixas e reclamacións refírense á accesibilidade da aplicación para dispositivos móbiles da CNMV tanto na súa versión para iOS como para Android.
Se o que desexa é formular unha reclamación ou unha consulta a unha entidade financeira supervisada pola CNMV, acceda á sección de "Inversores e Educación Financeira" no portal web da CNMV ou a través do trámite da Sede Electrónica "reclamacións, queixas e consultas de inversores".
Comunicacións
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a do Real decreto 1112/2018) como, por exemplo:
- Informar sobre calquera posible incumprimento por parte desta aplicación.
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade da aplicación.
As devanditas comunicacións poden realizarse a través de dúas vías:
- A través do seguinte formulario electrónico.
- Mediante contacto telefónico coa Unidade Responsable de Accesibilidade no teléfono 91 585 15 04.
Solicitudes de información accesible e queixas
Tamén pode solicitar que se lle proporcionen nun formato accesible os contidos publicados nesta aplicación para dispositivos móbiles que estean excluídos da obriga de ser accesibles e formular queixas relativas aos requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.b do Real Decreto 1112/2018) da seguinte maneira:
- Envío electrónico, a través do Rexistro Electrónico da CNMV (Sede Electrónica) onde deberá acceder á sección "zona aberta" e identificarse mediante os sistemas de autenticación admitidos. Posteriormente seleccionará o trámite Solicitudes de información accesible, queixas e reclamacións sobre accesibilidade..
- Presencialmente no rexistro da CNMV ou por correo postal cun escrito dirixido ao seguinte enderezo:
Unidade Responsable de Accesibilidade
Departamento de Estrateixa, Inovación e Finanzas Sostenibles
Rúa Edison, 4, 28006 Madrid | Rúa Bolivia, 56, (4ª Planta) 08018 Barcelona.
- Facilítase o seguinte Formulario de solicitudes e queixas que pode utilizar para formular a súa solicitude ou queixa.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e a petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
As comunicacións, solicitudes e queixas sobre accesibilidade desta aplicación serán recibidas e tratadas pola Unidade Responsable de Accesibilidade que pertence ao Departamento de Estratexia, Innovación e Finanzas Sostibles. O prazo para responder á persoa interesada é de vinte días hábiles. Despois de que transcorrese o prazo máximo para resolver, se non se notificou ningunha resposta, entenderase que a solicitude de información accesible non foi aceptada ou que a queixa non se considerou.
Procedemento de aplicación
Se se realizou unha solicitude de información accesible ou unha queixa que se desestimou, se non está de acordo coa decisión tomada ou se a resposta non cumpre os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderá iniciar unha reclamación no caso de que transcorrese o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada do seguinte modo:
- Envío electrónico, a través do Rexistro Electrónico da CNMV (Sede Electrónica) onde deberá acceder á sección "zona aberta" e identificarse mediante os sistemas de autenticación admitidos. Posteriormente seleccionará o trámite Solicitudes de información accesible, queixas e reclamacións sobre accesibilidade..
- Presencialmente no rexistro da CNMV ou por correo postal cun escrito dirixido ao seguinte enderezo:
Unidade Responsable de Accesibilidade
Departamento de Estrateixa, Inovación e Finanzas Sostenibles
Rúa Edison, 4, 28006 Madrid | Rúa Bolivia, 56, (4ª Planta) 08018 Barcelona.
- Facilítase o seguinte Formulario de reclamacións que pode utilizar para formular a súa reclamación.
As reclamacións sobre accesibilidade dixital desta aplicación serán resoltas polo Director Xeral de Política Estratéxica e Asuntos Internacionais. O prazo para responder á persoa interesada é de dous meses. Despois de que transcorrese o prazo máximo para resolver, se non se notificou ningunha resposta, entenderase que a reclamación foi desestimada.
Documentación obrigatoria
A presentación de solicitudes, queixas e reclamacións sobre a accesibilidade de sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles da CNMV inicia un procedemento administrativo. Por este motivo, na solicitude, queixa ou reclamación ten que quedar constancia da identidade da persoa interesada.
Cando a persoa interesada sexa unha persoa física e a solicitude, queixa ou reclamación sobre accesibilidade dixital se presente mediante correo postal ou presencialmente no rexistro da CNMV:
- Se se presenta en nome propio, débese anexar unha copia por ambas as dúas caras do DNI, NIE, pasaporte ou outro documento de identificación válido da persoa interesada.
- Se se presenta a través dun representante, débese anexar unha copia por ambas as dúas caras do DNI, NIE, pasaporte ou outro documento de identificación válido da persoa interesada e do representante, ademais dunha copia do poder ou doutro documento que acredite a representación.
Nas solicitudes, queixas ou reclamacións sobre accesibilidade dixital que se presenten mediante correo postal ou presencialmente no rexistro da CNMV nas que a persoa interesada sexa unha persoa xurídica, débese anexar unha copia por ambas as dúas caras do DNI, NIE, pasaporte ou outro documento válido que identifique o asinante da solicitude e a copia do seu poder de representación ou nomeamento para actuar en nome da persoa xurídica.